//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Sedih 😔

Dalam aku sedih.
Aku tahu Allah ada dngn aku.
Em dia rindu rengetan aku.
Terima kasih sebab hadir kan hujan yg menemani aku tngh menangis skg ni.
Em hati ni tak terkata.
Rindu sngt sngt Yaallah. 
Biar airmata berbicara betapa sedihnya aku skg ni. 
Hati mcm nak menangis.
Aku cuba tahan. 
Tapi akhirnya mata mengeluarkan air.
Mntk maaf diri.
Sebab terlalu sedih.
Sebab terlalu sayangggg aku menangis mcmni.
Em Yaallah. Aku rindu dia.
Sampai kan lah salam aku pada dia :) 
Em mntk maaf. 
Assalamualaikum