//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Aku

Kekadang mcm syok sendiri
Kekadang mcm berharap
Aku tanya diri aku
Kenapa aku ada perasaan mcm ni? 
Aku cuba untuk positive
Tapi......

Aku try jadi kuat
Aku try jadi sabar
Aku try sedaya upaya
Aku taknak give up

Aku dilayan mcm patung
Bila seronok happy main lah dngn aku
Bila benci emo sikit campak lah aku
Bila ada masalah aku jadi mangsa

Tapi?
Sikit pun aku tak kesa
Sebab apa?
Sebab diri dh sayang kan kau
Boleh tlg kau selagi mampu
Sebab nak tngk kau bahagia

Apa kau nak aku cuba
Cuba untuk dapatkan
Cuba sedaya upaya
Supaya kau happy 
Tapi sebaliknya? 
Aku susah penat lelah 
Cari semua bnd untuk kau happy
Tapi sikit pun kau tak hargai

Skg ni
Aku tngk kau mcm tak nmpk aku
Tak nmpk kewujudan aku 
Kau bnyk menyimpan
Bnyk dendam
Bnyk sorok 
Bnyk tipu
Aku taktahu kenapa
Kalau aku bkn pendengar baik kau
Tapa kau simpan dlm dlm 
& luahkan dkt org yg mampu dngr

Aku sedar
Aku tak perfect
Aku bukan perempuan idaman kau
Tapi ingt
Aku ada hati
Aku ada perasaan

Tolong. Kalau kau dh mula tak happy dngn aku. Cakap jgn smpn. Jgn berubah tetiba. Sakit sakit sangat......

Kalau selama ni kau dngn aku. Tapi pada masa sama kau tngh jaga hati seseorang. Tlg ckp jgn smpn. Biar aku tahu siapa aku didalam hati kau. 

Selamat malam.