//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


My happiness 💞


Dunia kebahagian aku.
Adalah mereka.
Tanpa mereka, siapa lah aku.
Aku di jaga dari baby sampai aku bsr.
Oleh mereka berdua.
Diberi kasih sayang.
Diberi segala keperluan yg aku nak.
Ya aku sayang dorang berdua.
Sepenuh hati aku.
Bagi aku dorang kebahagian aku.
Yaallah.
Tolong aku.
Aku harapkan kebahagian aku bersama dorang selamanya.
Bukan sekejap.
Bukan sementara.
Tlg berikan kebahagian jugak kepada mereka.
Hati terlalu sayangkan dorang.
Aku harap " Happy Family " aku selamanya Yaallah. Amin amin.

Sayang dari anak bongsu mu;
Nadia 😘☺️