//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


1010 days together 💞😘

Assalamualaikum future 👫
Tak sangka kan. Harini kita dah 1010 hari bersama. Auchhhh happynya.
Selama bersama ni awak yg terindah.
Paling terindah sayangg.
Semenjak kenal kau.
Hati aku dah tawar untuk laki lain.
Aku tak terfikir nak cari lain @ curang.
Jauh sekali dari fikiran otak aku ni.
Malah, bnyk bnd aku nak cipta dngn kau.
Aku nak semuanyaaa tercapai k hubby.
Aku doa dan usaha untuk semuanya.
Tak akan sekali ada kata " Putus asa "

Aku sedang mengejar cinta kau. 
Sedang menyanyangi kau lbh dlm sampai lubuk hati paling dalam. 
Kau muncul dlm hdp aku adalah......
Yang paling terindah sekali.
Aku terlampau bahagia.
Kau kena tahu dan ingat.
Hanya kau yg bertahtar di hati ini ❤️

" Manja aku hanya kau saja boleh rasa " 

Iloveyouuuuuuu....... 😘☺️