//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Sebab sayang.

Assalamualaikum. 
Sebab sayang, aku bertahan. 
Sebab sayang, aku pertahankan.
Sebab sayang, aku kekal kan.

Semuanya sebab sayang.
Bodoh aku sangat bodoh.
Sebab lukakan hati org yg btl aku syg!
Kenapa aku buat dia mcmtu.

Bodoh sngt bodoh.
Diri ni mcm tak berguna dah.
Matikan diri lagi bagus.
Dari hidup selalu lukakan hati org yg kita syg.

Awak,
Saya sayang kan awak.
Awak lelaki pertama yg lain dari lain.
Saya happy dpt kenal awak.
Awak yg terakhir di hati ni. 
Tolong maafkan saya.
Saya terlalu sayangkan awak.
Emmm jgn tngglkn saya.
Saya rindu awak.
Saya tunggu awak.
Iloveyou forever ❤️