//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Sebab " BODOH "

Sebab kan bodoh.
Semuanya jadi macam ni.
Sebab kan bodoh.
Semuanya hancur.
Sebab kan bodoh.
Explain tak betul.
Semuanya blh jadi mcm ni.
Mungkin salah aku je dipandang.
Aku sedar salah silap aku.
Aku cuba jadi kuat mcm tiger.
Tapi sorry.
Aku takley tipu diri.
Aku lemah selemah lemahnya.
Aku terjatuh.
Takde siapa tolong angkat aku.
Yaallah.
Bukan ini yg aku mintak.
Tolong dngr suara kecil ku.
Yang menangis siang malam.
Tanpa berhenti.
Apa yg aku nak.
Hanya lah dia..........
Tolong memahami aku Yaallah.
Hati dan sayang mmg dkt dia.
Emmm.