//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Hai Blogger. Im back!

Assalamualaikum dan hai untuk semua pengikut blogger saya. Hehe apa khabar korang? Sihat? Yaallah lama dah tak update blog dan post apa apa tentang my life now kankan? Haippp nak kata bz. Takdela bz sngt. Mungkin bz kerja kan? Hehe

My life so far so good before ths. After spm terus kerja dkt Mr.Diy sana tuhhh. Eei mulut sana cm mulut logi k. Hahaha then behenti kerja sana. Duduk rumah membesarkan bdn saya yangg comel nii. Hahaha. Taklama tuhhh masuk kerja dkt Khi Helmet. Tahu? Taktahu diam jelakan. Takan Khi pun taktahu. Kuno benar kan? Hahaha

Dah nak dekat 2 month jugak lahh kerja Khi. Lagi best berbanding kerja MrDiy sana k. Sebab? Semua open minding/sporting/happy go lucky and blabla. Kawan dngn nepal@mymmar. Have fun gila kerja sana k. Haha dapat belajar bahasa dorang & dorang pun suka melayan kerenah aku. Haha saya sebagai adik mereka disana yawwww. 

Dahlahh. Nak dekat maghrib nii. Enta apa je yg aku merapu kan? Haha see you next time. I will post more more and more about my future soon. Assalamualaikum