//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Termenung Ku Sendiri....... Hmm :/


Assalamualaikum. Hmm hai haii. Tajuk aku agakk lucah kan? Haha tetiba nak letak tajuk cmtu pun aku taktahuu asal. Haha sakai k sakai. Never mind. Ini blog milik waa. Suka hati waa. Nak kutuk meh cakap depan k? 

Bilaa malam jee, mesti aku termenungg. Hmm termenung termenung n termenungg. Enta kenapa aku pun taktahuu. Termenung mcm dlm gambar tu. Serius aku termenung mcm tu then lama kelamaan air mata pun jatuh kt pipi aku yangg gebu niy. Ehh? Hm :/ 

Aku termenung bukan sebab apa. Termenung memikirkan perasaan aku yangg bodoh ini -.- Enta kenapa kebelakangan niyy asyikk fikir kan perasaan. Kenapa mesti ada perasaan " Sayang / Rindu / Suka n blablabla " Kenapa kenapa kenapa? Aku taksukaa lhaa :( Bukan apa. Umpama..................... Hmm

Perasaan niy makin aku nak buangg makin dalam pulakk sayangg n suka aku niyy. Err macam apa je kan? Wahai perasaan kenapa mesti kau hadir dlmm hidup aku. Kenapa mesti hadir dalam hidup Nadia Shahirah Binti Anuar ini? Kenapa mesti aku? Kenapa mesti saya? Kenapa mesti Nadia? Tahu takk betapa peritnyaa memendam perasaan ini? Ohh sangat perit..........

Cuba untuk membuangg jejauhh. Tetapii takbolehh. Sebab dahh tersangat suka n sayangg. Err malunyaaa *tutupmuka* Haha. Tuh lahh Nadiaaa lain kali jgn gedik k? Err kan dahh jatuh cinta. Buat malu :P 

Saya cubaa untuk kertawa, senyum dan gembiraaa. Hati? Hanyaa memendamm dan berasa sedih. Siapa yangg tahu kalau bukan diriku dann Allah. Kan? Akan ku pendam sedih ini didalam hati dengan penuh kuat seperti tiger. Aummm. Nadia kuat kan. Macam apa? Macam " Tiger " Yeayyy. Cuba hiburkan hati sendiri sebelum dikecewakan. Ehh? Aku pun takfaham apa aku merapu niy. Kbyeee.