//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Kalau Saya Cakap Saya Suka Awak Macam Mana? :(


Haii assalamualaikum. Kebelakangan niyy aku asyik main blog and rajin sangat nak update. Enta lhaa. Sekarang niy sedih semua ada. Perasaan bercampur aduk dohh :( Taktahu nak cerita kt sapa. Hmm, yes tajuk tuhh mmg buat aku malu n terasa bodoh semua ada :( 

Aku taktahuu macam mana aku ada perasaan macam tuh k. Sumpahh :( Semenjak dari xcident tuhh aku dah mulaa jatuh hati dekat someone niyy. K sakai kan aku? K tahu dah. Hmm, rasa nak dekat sangat dngn dia. Tapiiiiii............

Hmm, enta lhaa. Kekadang aku rasa aku niy gangu dia sesangat. Nak txt dia pun aku rasa takut. Takut mungkin dia taknak text aku ke, aku gangu dia ke, buat dia rimas ke. K semua tuhh main dalam minda aku :( Seriustalk, bile dia tak text. Aku akan tunggu sampai dia txt. Ekk? K memalukan right?

Tapii, itu mmg apa yangg aku alami skg niyy. Aku cuba buang perasaan niyy jejauhh tetapii takbolehh. Aku makin nak dekat dngn dia adalahh :( 

Bila aku mesej dngn diaa. Aku akan diam sekejap. Sbb? Adakah aku gangu dia? Hmm, enta lha semua tuh main dlm fikiran :( Kekadang dia just rep " em " " k " dari situu aku dpt rasa kan yg mcm aku niyy ganggu dia n buat dia bosan. K takpeee. Kekadang terasa diri niy ss. Err :/ Fuck this feeling :( 

Tapii bila dia text aku, aku rasa happy sangat sangat. Even dia txt aku mcm nak taknak jee layan kan :( Tapii itu pun dah buat aku happy. Lagi satu, bilaa aku jumpaa dia. Hilang semua masalah aku. Sb aku happy sngt jumpaa dia :( Hmm

Nadiaaaaaaaaaaaaaa tolongg jaga diri sikit. Kau niy memalukan diri sendiri. Kau sedar ke takk bodoh! Nadiaa bodoh :( Aku taktahuu napa aku bengongg tahap cipanzi sampai ada perasaan mcm niyy :( Wanna cry. Kalau bolehh every day nak memanja dngnn dia. Ekk? K takmalu. Kau sapa kan dngn dia kalau nak memanja every day, sedar Nadia sedar. Wake up *tampadiri*

p/s : Awakkk. Walaupun saya ada perasaan mcm tuh dekat awak. Saya akan cuba pendam dan simpan ketat ketat dalam hati ni. Saya doakan awak bahagia. Awakk, awakk happy pun dah buat saya happy. Hmm. K pape pun. Orangg nak dia tahu, orangg sayangg dia. Kbye!