//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Adikkkkk Zairul :(


Haii Assalamualaikum. Selamat pagi dan Selamat malam. Tak sangka dah pagi, haha. Tetapi pasal pah wa tak tidur lagiii? Hmm niy sbb aku rindu kan seseorangg yang ku gelar kan " ADIK " hmm. *wanna cry* pinjam bahu can? 

K me also do know knp nak updates ttg ini budakk. Ayoyo rindu terlebihh siak -.- Nama dia? Rahsia lhaaa k. Just aku mmg panggil diaa " DIK " Hmm, cmne ekk mula kenal dngn dia? Hmm enta lupa already. Haha. Memalam dia selalu tmn aku di wechat *time ada wechat lhaa, now dah delete* hmm always memanja sama diaaa. Ekk? Hahaha *pariapa*

Hmmm, semenjak aku dah delete wechat niyy. Dia jarang txt aku, hmm rindu nyaa dekat adikk :( Ehh? Come on Nadia takan dia nak txt kauuu, waste time diaa je kan? Hmm ok aku sedar. Aku nak txt diaa, tetapi...................... Takut ganggu dia :( Hmm so aku pendam rindu niyy sendiri. Hmm ToT Dikk jaga diri k? Jaga kesihatan k? Rajin belajar, jgn mls. Faham? 

Adikkkk *lambai tangan* Sayaaa sangat sangat rindu kan awak Dikkk. Jujur dari hati seriusly saya rindu awakkkk dik *nangis* Byeeeeeeeeeeee..........