//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


MY LIFE BEGIN

Hi korang. Assalamualaikum dan salam jumaat. Apa khabar semua? Sihat takkk? Hmm, act update ny taktahu nak tulis apa pun. Hehehe. Just rindu BLOG aku ny and boring taktahu nak buatapa. Hmm, cuti sekola dah start kan? Apa plan korang yg duduk kt rumah tuh? Aku takg mana mana pun and tak kerja pun. Kerja dah dapat just mama kata duduk rumah. Hehehe. Lagipun takbiasa kerja and taknak kerja dulu buat masa ny. Aku nak fokus belajar maybe. Aku nakmasuk U jugakk mcm abg aku tuh. Hmm, skg ny no cinta cinta. Fokus on my study first. Sesetengah mesti cakap " DY TAKDE PAKWE TAKLAKU LETEWW " otak biar kase matang sikit bro / sis. Allah dah tulis semuanya untuk kita and apa yg terjadi masa akan datang. Aku takde pakwe bukan sebab taklaku. Mungkin bukan waktu skg ny untuk aku bercinta. Mungkin nanti kita taktahu kan? :) Aku cuma kena sabar dan menanti apa akan jadi masa akan datang. Hidup aku ceria skg even ramai yg judge aku. Tapi aku masih kuat sebab ALLAH and FAMILY ada dekat sisi aku :) Salam jumaat semua.