//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


DAH BIASA

Assalamualaikum dan Selamat pagi semua blogger :) Lama tak update cerita kt sini. Tajuk hariny cm pelik sikit. Enta lhaaa. Tetiba nak letak tajuk cmtu kan. Nak buat cmne right? Hmmm. Aku dah terlampau biasa kena mcm ny. So, pape pun aku just kena bersabar and redha. Semua ny dah tertulis oleh ALLAH kan? Apa yg dy tentu kan semuanyaa terbaik untuk umat dy. Hmmm, aku just kena go on dngn life aku kan. Takan sebab bnd bodoh tuh terus down right? HAHAHA. Chill nadia chill. Kau kena ingat " Allah takan uji kita, kalau kita tak mampu nak harunginyaa kan? " Ingat tuh kay nadia ingat :) Ramai will support you. Aku tak kesah pun siapa nak Buruk kan aku, Ngumpat aku, Kutuk aku, Down kan aku and pape jelaa kan. Korang sendiri tahu kan apa effect dy? Satu je nak cakap Please Mind Your Own Business :D Takyah susah susah nak jaga kain aku. Aku pandai jaga kain aku sendiri :) Kalau bukan masa ny atau saat ny Kegembiraan aku yg perlu aku ada. Takpe aku sanggup tunggu suatu hari nt yg pasti Kegembiraan tuh MILIK aku :) Allah maha adil. Assalamualaikum :)