//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


JANGAN BUAT AKU MENYAMPAH PLEASE :D

Assalamualaikum dan selamat petang semua . Cmne hari hari anda ? Ceria o sedih ? Kalau yang ceria uee jangan ceria sangat kunk nangis pulakk . Yang sedih uee sabar jelaaa ya . Dugaan untuk anda pada hari ini :D ! Today aku nak story pasal tuttttttttttt . HAHAHAHA . Korang yang taktahu siapa jangan meneka lahh ek yang agak agak tahu pun takperlu terasa ok . Hanya aku dngn ALLAH jee tahu siapa kah yang dimaksudkan dalam story ini . Kay ? Hmm , dia memang selalu buat hari hari aku menyampah dngn dy . Aku taktahu kenapa lahhh . Bila dy je mesti aku rasa menyampah . Bila dy dy dan dy , aku akan terus menyampah menyampah dan menyampah . Err ! Aku nak buang perasaan mcmny jauh jauh . Aku kesian dekat dy . HAHAHAHAHAHA T.T ! Hmm , tapi bila kita orangg jumpa o terserempak o lepak o what else lahhkan ? Aku rasa happy and bahagia . Tapi , bila dy takde depan mata aku . Aku rasa menyampah dekat dy . See , kau nampak permainanya takk ? HAHA . Aku pun serius keliru gilaa babeng doh dengan sikap aku ny . Yaallah , please lahh buang semua perasaan bengong aku ny . Aku taknak dorang fikir aku ny gileeeeeee . Yelaa mana tak nya , keling kan ? Bila dy ada bukan main mesra lagi aku layan . Tapi kalau dy takde ? Bukan main menyampah lagi kan ? Haisshhhhhhhhh . Sabar kay nadia sabar . Lama lama kau boleh lahh tahu mana satu perasaan sebenarnya kan :) ? Heeee , klahhh byebyeee . Nah kiss sikit :* Waalaikumusalam .