//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


HIDUP KENA CERIA :')

Assalamualaikum semua kawan kawan . Haish , kebelakangan ny kan panas gilee kan ? Ala , baru panas dunia kan ? Sabar kay :) Hmm , exam akhir tahun mula besok . Haiyaaaa , saya nak buat yang terbaik untuk my parents . Tapi , taksemangat lhaaa nakjawap exam besok . Alasan dy ? Aku sendiri pun keliru boo -.- Aku kan kan , mengaku dekat si senget tuh yang aku suka dy . Okay malu tutup muka >.< ! Macam takcaye je aku ngaku kat dy yang im falling love to him . Cisss , sumpah malu gilaaa doh time ueee >.< Apa kan daya , aku taknak tipu diri aku . Sampai bile aku nak tipu kan ? Aku tak kesah dy suka aku o takkk , janji aku dah luahkan apa yang tersirat kt hati ny hah :) Aku bukan SS o apa jua lahh ya . Aku cuma luahkan apa yang terpendam selama ny jeee . Hati pun sudah lega sekarang :) So hidup pun kena lahh C E R I A right ? Aku tak mengharapkan apa apa pun . Kalau ada jodoh tak kemana kan ? HEHEHEHEHE :) Aku nak fokus belajar , aku nak berjaya bilaa aku besar nanti . Aku nak dapat apa yang selama ny aku impikan :) So , kalau tak berusaha mesti takdapat apa yang kita nak kan ? So , aku nak belajar rajin rajin . Bila aku dah berjaya and ada kerjaya sendiri . Apa aku nak mesti boleh dapat kan :) Kay lhaaa , nak study . Byeeee semua :*