//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


HAPPY DENGAN BFF :')

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia :') Apa khabar semua ? Sihat takk ? Lama tak updates blog , berhabuk gile babeng kot . Hehehee , busy dngn tidu jeee kan . Maklum lahhh taksihat :D . Hehehehee , kebelakangan ny aku banyak hbs kan masa dngn BFF aku . Mandi air terjun , pergi taman layang layang dan sebagainya . Hmm , aku happy dngn dorang . Dorangg lahh yg paling terbaik yg pernah aku kenal . Selama ny aku takpernah dapat member cmny . Yangg sporting , caring , penyayang and what else ? Banyak kot kalau nak disenaraikan . Hmm , aku demam dari haritu . Tak sihat sihat lagi :( Tadi gsekola pun , cikgu hntr balik rumak semula . Hmm , tidur lahhh sampai ke tengah hari . Then bangun , terus gklinik 1 malaysia . Hmm , check check dy suru gjumpa doktor pakar . Lepas dah jumpa doktor pakar , lega sudahh . Tapi kena tengok hasil nyaaa dulu . Kalau ok , ok lahhh . Kalau takk ? Jumpaaa balik doktor pakar . Hmm , so my BFF tadi baru lepas datang lawat aku :D . Aku happy sesangat time ueee , Takpernah jumpa kawan yangg dtg lawat kwn dy yangg tengah demam gedikk ny >.< HEHEHEEE ! Aku sayangg korangg - OBOB - IKIN - RAHIM - ZIZI - MYRA :') ! Byeee byeee , salam .