//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


TAK SANGKA KAU MACAM NIY :'(

Hai Assalamualaikum Semua . Puasa takk ? Tahan k lapar dan dahaga ue . Lagi Berapa jam jee :') Hmm , hariniy aku sakit hati sangat sangat dengan sorang KAWAN yang boleh dikatakan sekarang ny MUSUH aku lahhkan ! Annoying gilaa mangkuk bertingkat nyy ! Aku taktahu benda apa yangg dy tak puas hati sangat dengan aku . Err -.- Kau dah lahh mak macam ustazah . Tapi kau peragai serupa SYAITAN . Semua manusia pernah buat kesilapan weyy . Bukan aku sorangg je . Kau pun pernah jugakk kan . So , perlu ke aib kan aku ? Fitnah aku dngn bnd yangg bukan bukan . Aku ny ada jugakk had kesabaran ! Kau jangan ingat aku diam bererti takut . Tapi aku diam sebab aku sabar lagi dngn peragai kau ue ! Aku tak sangka kau mcm tuh -.- serius tak sangka weyy . Kau cakap aku SUKA HEBOH KAN RAHSIA ORANGG ? Wait a minute siall ~ ! Setahu aku , kau yangg suka HEBOHKAN RAHSIA ORANG ! Kau tak sedar diri lagii ue . Aku nak tanya lahh kan ? Rahsia kau dngn aku , aku still simpan kan ? Hah ? See , aku ny orang yangg boleh simpan rahsia . But kau ? Orangg cerita kt kau , kau terus g heboh kan ! Aku dahh masak dngn peragai kau beb . Aku pun dah terkena jerat kau uee ! Aku bagi rahsia dekat kau , kau gheboh kan . See , kau memey macam cilaka . Dahh lahh ngumpat aku sana sini . Then nak mesej aku mintakk maaf bagai kata bukan niat kau semua tapi niat kauu . Hahahahhahahaha . Kau memey sakai CAPITAL N ! Aku cakap ny semua bnd betul . Tak tipu tak ngumpat tak mengata . Ok :') Aku jujur ny , aku happy sebab dapat kawan macam kau :') Byebye .