//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


HINA SANGAT KE AKU NY ?

Hai dan Salam 1 Malaysia buat kawan kawan blogger :') Hmm cmne puasa ? Ok , penuh takk ? Tak penuh takley raya aww . Hee , SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN :D ! Hmmk , back to our story ' HINA SANGAT KE AKU NY ? ' . Hmm , hariniy 30/07/12 hari yangg paling sedih buat akuu :'( Aku terasa sangat sangat lahh hina . Hmm , apa nasib aku ? Err -.- aku taksuka bile aku sedihh . Tiap masa air mata aku nak jatuh :'( Aku tak kuatt , tak kuatt ! Aku nak menjerit sekuat kuat nyaa :'( I need a sholder to cry :'( ! Aku tak kuat nak hadapi nya sorangg :( I need a friend to share my story :( But who ? Aku taktahu nak cerita kt siapa -.- Hanya dekat blog jee mampu aku luahkann isi hati aku ny :( Aku nak update ny pun , nak menangis aku . Hmm , aku terlampau sedih right noww :( Kalau boleh aku nak nangis sepuas hati aku :( Aku nak kelua kan semua masala yangg ada dalam kepala otak aku ny :( Hina sangat ke aku ny ? Kurang ajar sangat ke aku ny ? Anak derhaka sangat ke aku ny ? Bodoh sangat ke aku ny ? Grr -.- Tu semua bermain dalam kepala otak akuu . Setelah BAPAK AKU HINA AKU :( ! Aku rasa bapak aku boleh tegur aku secara elok tapi bukan hina ! Tegur secara baik dan bukan merendah rendah kan aku :( Aku ada perasaan lahh :'( Aku takley terima semua Hinaan bapak aku tadi petangg . Aku takleyy TERIMAAAAAAAAA ! Tegur aku secara baik , walaupun marahh aku . Marah aku tapi hina aku , merendah rendah kan aku . Umpama aku ny BINATANGG yang takde PERASAAN :'( Hmm , sumpah aku sedih dengan sikap bapak aku sekarangg ny . Dulu bolehh jee bergurau dengan aku , tapi sekarangg ? Takleyy dahh , hanyaa bolehh maki aku , hina aku , merendah rendahkan aku :'( Takpee pa , tuhan takan uji adik kalau adik takley nak hadapinyaa . Adik hadapi dengan senyuman yangg terukir dibibir adik :') INSYAALLAH . Selamat Malam , Selamat berpuasa , Selamat Bersahur :'D Assalamualaikum .