//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


AKU NY MEMEY MEMALUKAN :'))

Assalamualaikum kawan kawan blogger ku semua . Hehe :)) Korang apa khabar ? Sihat takk ? Aku sakit tekak dengan segugutnyee and tambah pulakk dngn tengkuk bengkak :'( Taktahu kena gigit apa . Sakit gilaa aww , err -.-' ! Hehe , okey focus pada tajuk kita hariniy iaitu ' AKU NY MEMEY MEMALUKAN ' . Nak tahu tak sebab apa aku letak tajuk uee ? Sebab memang betul pun aku ny memang memalukan . Sebab aku ny kankan . . . . . . . . . . . . . . . Naktahu tak ? Aku malu lahh . HEHE ! Aku takut kucing sebenarnya :'( Aku memey takut sesangat . Taktahu kenapa , ya aku tahu kucing adalah binatang kesayangan nabi . Tapi nak buat cmne aku memang takut GILAAAA dngn kucing ! Aku memey takley dibawa ke kedai makan . Habis satu kedai makan uee pandang aku . HAHA :)) ! Apa aku kesah , dah aku takut kan . Kucing tuh jauh pun , aku dah menjerit jerit ketakutan , sampai pucat muka aku taotakk . Haishh ! Semalam aku nakg tolong makcik makcik kenduri ktbawah . Aku bukak lahh pintu , then aku patah balik sebab nak ambil makanan . Aku biarkan jelaa pintu ue terbukak . Aku patah je balik , APTB -.-' ! Menjerit cm orangg dah nak mati dah aku ny taotakk . Nak tao sebab apa ? Kucing masuk rumah aku , sumpah takut gila babi :(( ! Then tadi aku gmakan dekat Juara . Ada pulak kucing tuh lagi yang masuk rumah aku semalam -.- Adess lagi lahh aku takut . Menjerit jerit aku . Sampai aku panggil perkerja dia ambil kucing uee . Aku suruh family aku tukar tempat . Dah tukar tempat pun , kucing uee stil datang . Apa kebangangnya kan . Aku cakap kt mak aku cmni ' MAMA , ADIK TAKLEY NAK MAKAN ADIK TAKUT LAHH DENGAN KUCING :( ' then mak aku usha jee aku . Aku pun apa lagi , aku bangun teruss lahh . Then buat muka pucat aku lahh , apa lagi dah takut sangat kan . Then , tauke kedai uee cepat cepat suruh perkerja dy ambil kucing uee sebab dy tengok aku dah takut sangat , HAHA ! Aku cakap kt perkerja dia , bawak kucing ny jauhjauh ! Alhamdulilah , kucing tuh tak kacau aku dahh :)) Aman nak makan . Tapi , ada pulak bapak kucing nyy datangg . Aku apa lagi , kelam kabut makan cepat cepat . Then , aku ajak mak aku balik terus . Err -.- Trauma aku dngn kucing ! Hehe , klah tak menarik pun . Bye bye :)