//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


AKU HAPPY ADA KORANG BBFF :)

Hai assalamualaikum . Apa khabar kawan kawan blogger ? Hmm , today rasa sedih sngt . Tuh yangg updates blogg . Hmm . Kback to our story . Hmm aku happy ada korang BBFF . Hmm , korangg yang selalu ceria kan aku bila aku sedih kan ? Hmm korang ada dngn aku walau susah senang sekali pun . Aku hargai persahabatan ny and aku harap kita semuaa kekal berkawan hingga hujung hayat . AMIN ! Korang selalu dengar masalah aku kan ? Tapi skg , aku dah tekley cerita kt korang pasal masala aku yangg ny . Hmm , sumpah aku sedih :'( Even aku tengah menaip ny pun aku menangis :( ! Aku dahh anggap korang ny mcm adik beradik aku sendiri . Aku taknak disebabkan salah faham ny aku dngn BBFF kita lagi satu uee bergaduh . Aku sayangg friendship kita nyy . So , aku lebih better sorok kan dari korang daripada aku bergaduh dngn dia . Aku lebih baik sedih and nangis tiaptiap malam daripada aku kehilangan BBFF aku yangg sorang ny . Hmm , sumpah aku terasa sangat dngn apa yangg dia buat kt akuu . Aku dah lama perhati kann dorangg , mungkin korang tak perasan kan BBFF . Setiap kali lepakk , aku mesti menangis dalam hati :( Sebab nak kena tengok dorang bermesra alam . Hmm , selalu tertanya tanya adakah dorang ada something special selain daripada BBFF . Hmm , tapi aku kena sentiasa fikir positif terhadap BBFF aku . Kalau dy nak ? Mnx secara baik dngn aku daripada buat aku sedih cmny . Insyaallah kalau kau nakk , aku bagi . Even hati aku sedih sangat . Tapi takpe janji BBFF aku happy kan . Hmm , tengokk bertakpe besar nya pergorbanan yang sanggup aku buat kan . Hargai lahh aku k . Hmm , takminx bnyk pun . Kalau nak mnx secara baik dngn aku . Takperlu setiap kali lepak korang mesra alam . Aku sakit hati bertambah dngn sedih taotakk / Hmm , klahh bye . Salam .