//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


SEDIH SANGAT :(

Assalamualaikum , hmm . Today takde mood pun -.- . Sedih sangat-2 . Hmm , sampai hati awak kan . Kata cmto kt kitee :( Awak ingat kita kambing ? Yangg takde perasaan ? Hmm , b kita ada perasaan lahh . Kita bukan macam Kambing . Kita manusia yangg punya perasaan :( Kita takpernah nak buat awak marah kite , tapi ? Awak yangg buat kite sedey :( Hmm , awak . Kita bahagia sangat dapat miliki hati awak . Happy sangat dapat hidup dngn awak . Tapi , plese awakk . Kita ada perasaan lahh wak :( Kalau boleh kita nak awak happy selalu . Takde sedih-2 . Hmm , setiap hari saya merindui awak . Hmm , setiap hari jugakk , saya perlu kan awak . Hmm , setiap hari jugakk saya perlu kan kasih sayangg daripada awak :( ! Saya perlu kann awak yangg dulu , saya taknak awak yangg garang skg ny :( Saya takut lahh awak , garang sangat kot . Adess -.- ! Hmm , awak perlu tahu ny k b !

SAYA MASIH SAYANGKAN AWAK HINGGA SAYA HEMBUSKAN NAFAS YANG TERAKHIR :D ILOVEYOUFOREVERANDEVER