//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


KAKAK FATIN NUR SYAHIRAH


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua kawan kawan blogger . Korang amacam ? Sihat takk ? Hehehe . Skg musim hujan kan . Sini hujan jee :) Rahmat ALLAH gituuww . Kmalam ny nak story pasal kakak syahirah ny aww :D ! Aku pun taktahu pasal pahh nak story dy malam ny . Okeyy , honestly aku cakapp . Aku pun baru je kenal sama dia . But aku rasa macam dah lama sangat kenal dngn dy aww :) Kita orang selalu im dkt FB , tweet dkt Twitter :D HAHAHA ! Okeyy , aku sayangg sangat dekat dy aww . Taktahu kenapa . Normal lahh ny , orang takde kakak kan . Bila dahh ada . Takan dilepas kann . Memey betul betul disayangg macam kakak kandung sendiri :D Kita orang tak berkesempatan nakjumpa aww :( so sad . Nak sangat jumpa dy . Hmm , takpela . Kita merancang , allah menentukan yaa kakak :) *Saya berhajat , that one time you will be mine sister in law :) . Bye Bye assalamualaikum blogger