//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


JUST COME BACK FROM HOLIDAY :D

Heyy salam satu malaysia . Korang apa khabar ? Hehe , mulai hariniy start lha kita cuti persekolahan selama 2 minggu . Syiokk , dapat tidurr puaspuas :'D ! Korang cuti 2 minggu ny pergi mana jee ? Haha , mesti best kankan . Enjoy your holiday k :) Okeyy start cerita aku nyy , ' just come back from holiday ' . 3 hari 2 malam dekat Glory Beach Resort , Port Dickson :D . First day kt sana okeyy lahhkan . Mandi swimming pool bagai :) Then malam tuhh hujan selebat lebat nyaa weyy . Kita orang duduk tingkat 10 tingkat yang paling atas sekali . Hujan dy lain macam sesangat , angin kencang gila babeng , First tima bnd ny jadi dkt kita orang . Dahlahh resort kita orang betul betul sebelah dngn pantai . Cuba bayangg kan ? Haishh -.- Tima uee aku takfikir apa dah . Aku cuma fikir satu jee , nak TSUNAMI ke ? Aku dahh cuakk gile babeng -..- ! Then macam macam dugaan kita orang dapat time angin kencang uee . macam puting beliung pun ada . Then kan , rumah kita orang atap bocor :'( Lagi lha , dengan bumbung macam nak tercabut :'( Takut sangat tima uee . Angin dy macam puting beliung weyy :( ! First time jadi cmny taotakk . Hujan nya sampai ke pagi esok hari nyaa -..- ! Aku bangun jee terus cakap alhamdulilah aku hidup lagi :') ! Hari selanjutnye di ikuti dngn mandi manda dekat swimming pool . HEHE :) Hari terakhir iaitu hariniy lahkan . Gmandi laut kejap . Naik jee , muka aku hitamm :( Then skg ny hah , bintik bintik merah and gatal sangat sangat :'( ! Baru aku tahu yang aku takley mandi laut / Menyesal mandi laut tadii :( Benci lha cmny .

Then malam tadi , pakwe aku call . dy suru kelua -.- Tenang jee aku dngn pakwe aku ny hah . Aku punya muka dahlah rosak dngn rambut lagii jahanam -.- Aku pun kelua lha . Handsome pulakk malam ny pakwee aku . HAHAHA ! Dy bagi aku tedy bear :) Aku nama kan tedy uee ' MANJE ' hee :) ! Aku sayangg sangat dekat pakwe akuu . Hope aku dngn pakwe aku kekal hingga akhir hayat . AMIN AMIN YARABALLA ALAMIN :) .

Bye Tata Titi Tutu