//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


SEDEY CAMPUR GEMBIRA

Heyy , assalamualaikum and nyte to all my friend :D . Apa khabar ? Sihat ? Hmm , today nadia feel sngtsngt sedey tao . Tapi bercampur lahh , ada sedey and ada gembira :D . Hmm , alangkan indahnyee kalau hidup alway gembira jee kankan ? Hmm , mustahil ada rite ? Mesti ada masa sedey ada masa gembira kan kawan kawan :)

Okeng ^^Y . Aku nak cerita pada mulanyaa hari ahad aku hariny k . Selamat menikmati harihari indah . Cewahh , HAHA :') !

Hmm , baru pagi dalam pukul 10 lebey terus mandimandi and siap pakai baju kurung :) Sebab ada kenduri dekat bangsar . Hmmk , lepas dah siap . Minum minum kejap , then terus turun naik kereta :) Dah naik kereta terus gpetronas isi minyak kejap . Beli topup semua bagai kan :) Nak mesej yang tercinta kankan . Hee :D ! Then , sampai dekat mana tah . Aku kena ceramah dengan bapak aku :( Hmm sumpah aku sedey gile babeng . Ini ada kaitan dngn pakwe aku :( Hmm . Aku terkilan dngn apa yang bapak aku kata tuhh . Aku takley terima , ohh no :( ! Aku benci katakata bapak aku tadi pagi :( . Hmm , sampai je dekat kenduri uee . Aku tengah nanges :( Then , ada satu makcik ny tegur aku :-

MAKCIK : KENAPA NANGES NY DEKK :) ?
AKU : ( hanya mampu tersenyum )
MAK AKU : BARU LEPAS KENA MARAH *sambil senyum :) .

Eeyy , aku tensen aww time ue . Asyekasyek kena marah je kankan ? Siapa tak sakit hati kan :( Hee , then ada orang ais krim lalu . Aku dengan nanges nyaa terus tersenyum sebab aku nak ais krim uee :D . Aku suruh mak aku cakap dkt bapak aku , aku nak ais krim . Then dy bagi duit aku gbeli :) . Hee . Then kankan , anak Anwar Ibrahim pun dtg kenduri sepupu aku uee . First time yengok kot , so batak siket lahh kankan :) Tengah bestbest makan , YB uee dtg dekat kite orang , sampai je dekat akuu kankan YB ue kata :-

AKU : SALAM DIA DENGAN MUKA SENYUM :D
YB NURUL IZZAH : SENYUM DAN BERKATA DEKAT AKU , AWAK BILE PULAK NAK KAHWIN ? NANTI BOLEH AJAK KANKAN :D .
AKU : ( hanya mampu tersenyum and terkejut )
YB NURUL IZZAH : GELAK AND TAKPETAKPE MASIH MUDA LAGI , TAKE YOU TIME K :)
AKU : SENYUM :D

Hehe , sumpah wahh happy dapat jumpa dy , salam dy and bersembang dngn dy :) Walaupun sekejap je kankan ? Bangga pulakk aku bile dia tanya aku cmtuhh , Hee :D ! Itu kenangan manis aku kot :D happy nye lahh kan . Hewhew ^^Y ! Tapi sayangg :( , aku tak tangkap gambar dngn dy . Bodoh kan aku ? Hishh , menyesal :( Nak je undur kan waktu balek and tangkap gambar dngn dia :( Hehe , TAKPE TAKPE . Nanti jumpa lagi , tangkap lahhkan :)

Sampai sini jela k , story aku for today , assalamualaikum :D !