//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


MUHAMMAD AZIZI AKMAL BIN HANAPIAH



Heyy semua . Saje je nak berkongsi cerita dengan koanx :) Boring kot malam bebuta cmniy , takdekerja nak buat kan . So updates story lahh dekat sini kankan . Yess ! Dia AZIZI . Dia boyf baru aku sekarang . Seriusly aku sayang gile babeng dekat dy dohh . Sumpah aku bahagia gile dengan dia . Firstly , memang takcaye yang aku akan dapat dy aww . Bila dah lama uee , baru aku percaya yang dia milik aku :) . Aku hope , aku boleh kekal dengan dy . Dia baik sangatsangat aww . Dia sanggup hantar aku balekk sampai rumah , kekadang uee aku cian tengok dyy . Mesti penat kena ulang alik hanya sebab hantar aku balek . Tapi dy takpernah pun mengeluh dekat aku . Itu yang membuatkan aku bertambah tambah sayang dekat dy :D . Pape pun kan biy , kau tetap dekat hati aku k :) Seriusly , aku sayangg gile dekat biy . Hope relay kite forever k sayangg :)