//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


KERANA MULUT BADAN BINASA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawankawan blogger :'D ! Buatapa toh ? Sihat ? Hee , Nadia alhamdulilah sihat sejahtera :) ! Kebelakangan ny , HOT gilee kankan ? Ok stop for that story :) .

Hah ? Nampak taktajuk dy tuh dekat atas ? *KERANA MULUT BADAN BINASA :) ! Hah ? Aku benci kalau orang yang suka buat fitnah sini sana taotakk . Sumpah aku benci gilee babeng . Then nak purapura baik dngn aku . Err -.- Bullshit siall ! Pandai dy berlakon dngn aku kankan ? Harap jee muka cantekk tapi ? Kau macam ny kann . Apa salah aku wey ? Apa salah aku ! Hmm , kita orang semua takcaye yang kau buat aku cmny wey . Takpetakpee , mungkin ini semua dugaan lagi buat aku . Takpe aku harus tabah hadapi semua ny . Aku taknak korang nampak kelemahan aku . So , i have to be a strong girl . Aku naktengok , berapa lama kau boleh BERLAKON dngn aku k kawan :D !

K have a nice day to read my story , bye !