//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



HANYA MAMPU BERSERAH :( !

Assalamualaikum semua . Hmm , today rasa sedey sangat :( Air mata asyek nak mengalir jee . But aku kena tahan , aku takley tunjukk kt depan family and kawan aku yang aku sedey :( Aku terpaksa pura pura happy depan dyoanx . Even hati aku ? Sedey sngt :( Jujur aku cakap , aku memang lemah sangat skg :( Aku tak happy macam dulu dulu . Sekarang hidup aku , penuh dngn rasa sedey :(

Satu satu masalah timbul , benda yang buat aku sedey and malu semua timbul . Yessss , memang aku sedey sangat :( Aku ngaku wey , aku lemah sekarangg ! Aku tengok koanx , happy jee kan . Buruk kan aku . Ngumpat aku , jatuh kan maruah aku . Macam macam koanx buat kt aku kan . Tapi aku hanya boleh bersabar dan senyum dekat koanx . Tapi hati aku ? Hanya ALLAH jee yang tahu betapa sedey nyaa hamba dy nyy . Hmm :(

Aku takpernah nak dendam siket pun dengan koanx . Even , aku tetap tolong koanx lagi kan . Aku tak kesah pun , aku tak suka nak ungkit . Siap kawan kawan aku marah lagi , dyoanx tanya aku kenapa aku still nak tolong dyoanx . Aku jawap , aku tak kesah wey . Biar lahh , jahat mana dyoanx buat kt aku pun . Aku tetap akan tolong dyoanx . Aku harap , suatu hari nt dyoanx sedar akan kesilapan dyoanx ny . Hmm , kawan kawan aku balas . Mustahil dyoanx nak berubah nadia - DENGAN SUARA BENGANG - . Hmm , aku terus diam and diam :(

Tapi aku tetap akan SABAR dan SABAR . Aku tahu ny semua ujian ALLAH :( Aku hanya mampu berserah dan redha ke hadrat illahi . Klah sampai disini jee . Waalaikumusalam .

AKU UPDATES NY PUN SAMBIL MENANGIS , KOANX BAYANGKAN LAHH BETAPA SEDEY NYA HATI AKU NY KANN :(