//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


EXAM MID YEAR :D

Assalamualaikum and Salam 1 Malaysia :) Buatapa toh ? Dah makan ? Dah mandi ? Hew hew ^^Y . Hmm , semua mesti tahu lahh kan about ' EXAM MID YEAR ' yangg akan menjelang taklama lagi kankan ? Hmm , lagi seminggu jee nak exam . Buku satu hapak pun tak bukak lagi dohh . Agama dahlah banyak gilakk nak kena baca , petak otak aku wey :( Dngn tasawwur lagi nyaa -.- memey pening lahh kankan . 

Aku hope sangat dapat buat yang terbaik , nakdapat A uee ? Isyaallah bolehh . Lulus pun dah cukup elok lahh buat aku . Tapi aku akan cuba dapat kan 4A sekurang kurang nyee :D . Aku nak parents aku bangga dngn aku . Aku akan cuba buktikan yang aku boleh buat exam mid year ny . Itu janji aku untuk parent aku :D . 

Have a nice days , tata :D . Assalamualaikum