//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



PULAU PINANG :')

Heyy ladies and gentlemen :') Haha , boring kot petang ny , takde benda nak dibuat . Cause hujan kan . Takpela , rahmat gituwww . Hmm , firstly nak cerita pasal PULAU PINANG :'D ! Sumpah waa cakap sama lu olang . Syiokk gile kot dekat sana . Sory kalau aku ketinggalan . Aku pergi sana pun sebab Mak Long aku punya anak kahwin kan . Kalau tidak , takmerasa lah kann penang tuhh .

Okeyy , pengantin perem uee sumpah aku cakap . CANTIK gilee lahh , be jelly dengan dy taotakk . Taksempat tangkap gamba dyy . Hmm :'( ! Takpelaa , nt boleh jumpa kankan . Then , hbs jee kenduri kahwin uee . Terus gerak gbukit bendera , first time naik katakan . Memey happening gilee :) Kemudian kami naik feri . Hahaha , macam bodoh kan cerita aku . Sebenarnyee penat sangat ny , main taram jee tuliss :') Hahaha , dahlahh merapu lebey ! Kbhaii :')