//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



MACAM TAKPERCAYA :')

Heyyy hoyyy , salam satu malaysia k . Hahaha , seperti tajuk diatas ' MACAM TAKPERCAYA :') ' Btww , memey takpercaya gilee lahh dngn apa ygg berlaku dekat sekola tadi kann . Dahlahh , gsekola tadi gelap gelita . Sampai nak masuk sekola pun cikgu suluh pakai lampu kereta . HAHAHAHAHAHAHAHA :'D . Tadi time subjek math kalau taksilap lahh , dy main ngitai ngitai pulakkk . Pewitttt :'* ! Cair gilee lahh hahaha :'D ! Then dy duduk depan kelass aku , dy tunggu sampai aku kelua . But aku tak kelua pun , sampai dy kena halau dngn cikguu . Alolo , cian dy yaaa :') ! Thenn , kau pun belahh kan . Hewhew ~ ! Balek niat nakmesej kau , tuptupp . Kredet elekk and dapat terima mesej from mama .

MAMA : Adek siap cepat k , mama nak ke masjid . Sebab Fatiha baru meninggal dunia pukul 11 pagi tadii .

Bilee aku baca uee , sentap gilee doe :'( ! Aku baru main main dngn dy time dekat hospital harituu . Tupp tupp , dy dahh pergi pagi tadii , Takpe takpee . Tuhan lebih sayangg kan dy :'( ! Aku pun siap siap lahh mandi pakai baju kurung bagai and sarung jee tudung apa yg aku jumpa . Then terus gmasjid . Sampai masjid dyoanx dah sembahyang kan jenazahh . Bilee habis jee sembahyangg jenazah . Aku and mama aku gdepan . Mama aku kucup fatiha buat kali terakhir :'( Mengalir airmata aku . Sedey sangat :'( ! Then kite oanx follow gkubur . Lambat siket lahh sebab cik yahh - mak fatiha - nak belikan bunga , cian fatiha takde bunga katanyee :'( ! Thenn , sampai jee kubur . Fatiha dah masuk dalam . Tunggu nak tanam jee :'( Taksempat nak tengokk . Sedey sangat :'( Dah takdapat nak main dngn dyy . Hmm , tuhan lebey sayangkan dyy . *semoga roh nyee dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat tempat orang beriman . AMIN :'( !