//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



Heyy salam kawan blogger :) ! Today hapy jee gsekolah , sebab ada seni . Tetapi kan ? Aku bengang dngn someone niy . Cm siall je perangai , grr ! Dahlah , takbawak logo . Then , senang senang ambil logo aku ! Menyampah tahu takk , tup tup aku yg kena cari logo lain . Bodoh , dah sah sah cikgu kata takley sama . Yg kau pulak bodoh , nak ambil juga logo aku . Babi punye kawan :) ! Takpe takpe , sabar jelaa ya :D !

Harituh holiday dekat PD , takpuas langsong lah :( Sekejap je main ya punn . Ole ole pu taksempat nak beli taotakk , sebab hujan turun :D ! Dahlah time nak tukar baju uee , ramai gile oanx ! Takley nak masuk lngsng . Last last , kite oanx salin kt luar jee . Pakai kain batik then salin , senang cerita kankan . Oanx pandang ? Gmampus :) ! Btw , first time naik banana boat . SUMPAH best gilee :) K aku tau aku ketinggalan , takpee tak kesah pun :D

SUMPAH SAYANG KAU ANAF :) !