//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   




MUMYY ;)

Heyy , saje nak bercerita . Boring kankan , sini hujan lebat sesangat . Kebelakangan ny , asyek hujan je . Nak kelua pun takboleh , boring duduk rumah taotakk ;) Tapi its okeyy lahh kan , naseb baik ada PC and lappy . Takde lahh boring sngt kankan . Hehe ;D


Mummy , adex and uncle james berpakat nak beli phone touch untuk mummy , Sebab mummy jeles kan kiteoanx semua pakai touch . Buekss ;p Hehe ! Tiaptiap hari , uncle james call adex untuk tanya pasal phone tu . Adex bagi semua maklumat dktt uncle james and uncle james pergi cari ptgg tadi ;D 


Uncle james balek awal aryny , nak bagi kejutan dktt mama ;) Uncle james pass dkt aku , suruh bagi mama . Betapa happynye mama aku tengox kan . Ishh , seronok aku tengox mama tadi . Mama khusyuk dengar aku ajar dy mcm mana nak pakai , suka sangat dy ;) Aku happy bile mama aku happy . Dalam kegembiraan mama , aku pun dptt something jugax aww . Tetibe uncle james bagi aku duit untuk pergi shopping nt . Pewittt ;)


Tata , Assalamualaikum ;D