//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



Kau ny memang gila kankan , time cmny taknak jumpa . Nanti nak dekat pukul 12 kau ajak jumpa . Gila ke wepy . Saya ny Anak Dara tao ! Bukan Anak Teruna wepy ! Haihh --' , Nanti taknak jumpa merajuk nak rak . Atoyai . Kamu ny kan . Teringat masa dulu wepy . Time aku buat Open House . Kau dtg bg SURPRISE dekat aku kankan . HEHE . But , kelaka lahh time ue . Time ue aku dahh gila habis tacing dengan kau lahh .  Mn taknye kan , kau kata dengan aku . Kau takdapat datang . Bara wepy . Seba kedatangan kau tu lahh yang aku MENGHARAPKAN sangat tahu ! Tapi , taksangka , kau datang jugax kann . SAYANG kau wepy ! Tapi , time ue . Kau pulak tacing dengan aku kankan . HEHE . Sebab aku tak layan kau kankan . Maaf lahh wepy . BUSY kot . HAHA . Then , besoknye aku HANG . Aku teringat dekat kau , kalau aku g MID . Taktahu np wepy . HEE :D . Then , aku ingat yg kau merajuk dengan aku . Aku terus g belikan kau FERERO ROCHE <------  betul ke ejaan aku ny . Watlek sudak :] Then , aku terus bagi kau malam ue kankan . Hilang terus merajuk kau ue kankan . HEHE . Happy sangat time ue wepy . Sampai skg , stil SAYANG kau sangat :( Walaupun , aku dengan oanx lain . Tapi hati aku takde pada dy . Hati aku , sayangg aku , cinta aku semua pada kau CAPITAL M ! Kbhai !