//super awesome !
sweet owner

Navigation : Sentuh gambar bawah niy



Diaries! Owner! Friend! Click!

Assalamualaikum. Dalam Blog Ni 100 % Coretan Nadia. Thanks Visit.


Bigfoots!

Senyum Hadapi Masalah


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   






saya na hidup saya yunx dulu ,


yunx CERIA


saya jadi budax yunx pediam bile berada d rumah .



hemm ,


tatao lahh kenapa .


always kena marah dngn mammy daddy :(


tanpa sebab yunx munasabah .


mungkin sebab kann aa ue kott , 


dy jadi penghalang kebahagiaan ako :(


bnc plus-2 gile vavi 


saya na someone yunx boleh jadi EN.JANTUNG saya .


!







wahh , kat sekola tadi .


boleh lahh ,


ta happening pon .
HEHE !


cume snap picture yunx banyak lahh kan-2 .



p kan-2 , na tao ta ?


ako kt sekola tadi an , jadi photographer jepp bnyk :(


gamba ako pon ad dua tiga jepp ao ,


p tape , yunx penting dyoanx semua sporting :D 


sayang koanx sesangat !


muahh <3





balek jepp dari sekolah , 


pergi topup kjp .


topup dua no ao, 


p yunx pelik nya kan-2 ?


ako topup soanx JANTAN ny tao ,


dy yunx suruh .


p dy ta text ako pon :(


sedey tao !



tape lahh , janji dy bahagia !